U jednu od svojih najambicioznijih sezona posljednjih godina, dubrovačko Kazalište Marina Držića ulazi s adaptacijom Anouilhove jednočinke Ženski orkestar, za ovu prigodu preimenovane u “Ženski Turbo Pop Bend” u režiji gosta iz BiH, Sulejmana Kupusovića.
Naime, izvornik s podnaslovom ‘drama unutar koncerta’ tematizira kroz smijeh i suze ženski orkestar koji svira za goste umirovljeničkog lječilišta. Što ne bi bilo tako loše da članovi orkestra ipak nekad davno nisu imali mnogo umjetničkije ambicije za uspjeh, koje je uskoro zamjenio čisti instinkt za preživljavanjem. Tekst koji je 2007. godine Dražen Ferenčina iskoristio kako bi na Opatovinu u histrionskoj produkciji doveo – narodnjake – u dubrovački će pak teatar dovesti hitove – Tonča Huljića.
Ferenčina je svoj orkestar postavio u kavanu u kojoj se nekada puštala klasična glazba, a koja je s vlasnikom, promijenila i image. Nova šefica orkestra postaje žena koja je radila u sumnjivim turbo-folk klubovima, klijentela kafića, odnosno kluba postaje sve sumnjivija, a članice orkestra polako gube i posljednje trunke umjetničkog integriteta, prodajući ga za financijsku dobrobit.
Huljićevi su hitovi s njegovim dopuštenjem, iskorišteni u satiričnom kontekstu, a sam je autor ponudio i niz pjesama, dakle koncepcijski sve što je za ovaj komad trebalo. (Teatar.hr)