Komad Marina Držića u modernoj verziji na scenu je postavio redatelj Ozren Prohić, a u glavnoj ulozi obojice Pjerina je nagrađivani mladi dubrovački glumac Romano Nikolić. Ozren Prohić je za “Pjerin” nagrađen na dodjeli HDDU-a 2018. za najbolji praizvedeni suvremeni hrvatski dramski tekst ili najbolju dramatizaciju, adaptaciju, dramaturšku obradu teksta ili dramaturgiju predstave.
Što danas rastvara princip blizanaca u kazalištu? Je li moguće više vezati pojam komedije uz ovaj arhetip? Pjerin je predstava o identitetu. Identitetu uvjetovanom egzistencijalnim tlapnjama individue koje su u srazu s društvenim ulogama koje od svakog od nas sredina u kojoj živimo traži.
Postupci dvojice Pjerina u jednom (glumčevom) tijelu stoga nisu razdijeljivi na ispravne i pogrešne, već su samo nusprodukt te zatočenosti. Predstava tako ne pokušava dati rješenje na sve aktualniju problematiku ljudskog identiteta (pa tako i identiteta grada), ona prostorom i vremenom u kojem se izvodi rastvara (ne)mogućnost bijega. (I. Penović)